-
La línia L6 oferirà una expedició cada 15 minuts a partir del 13 de novembre
La línia d’autobús L6, operada per TEISA, que enllaça Girona, Sarrià de Ter i Sant Julià de Ramis, passarà d’una freqüència de pas de 30 a 15 minuts, a partir del dilluns 13 de novembre, entre les 6:30 h i les 23:15 h els dies feiners.
Així, es vol donar resposta a l’augment de la demanda que es produeix simultàniament en hores punta a les diferents parades, d’acord amb les sol·licituds que s’han gestionat des dels ajuntaments, així com les peticions per part de les persones usuàries del servei i les famílies de l’IES Narcís Xifra.
Aquesta línia uneix 16 barris de tres municipis diferents i travessa tota la ciutat de Girona per l’avinguda Jaume I, la plaça de Catalunya i el carrer del Carme. El servei arriba fins a l’Hospital Josep Trueta, el CAP de Sarrià de Ter o els instituts Narcís Xifra i Sarrià de Ter, entre d’altres.
La línia L6 també millora les freqüències durant els caps de setmana, amb un bus cada 30 minuts els dissabtes i cada hora els diumenges.
Actualment, la línia L6 compta amb 1 milió de passatgers anuals i es preveu que amb aquestes millores les validacions puguin augmentar fins als 1,3 milions de passatgers a l’any.
Els representants dels ajuntaments han agraït el reforç en el servei de bus per donar resposta a les necessitats de la ciutadania i treballar per un transport públic més eficient.
A la presentació hi han participat el director-gerent de TEISA, Àlex Gilabert; el director general de Transports i Mobilitat, Oriol Martori; el director dels Serveis Territorials de Territori a Girona, Sergi Albrich; l’alcalde de Sarrià de Ter, Isaac Ramió; l’alcalde de Salt, Jordi Viñas; la 3a tinenta d’alcaldia i regidora de Transició Ecològica i Transformació Urbana de Girona, Cristina Andreu.
Foto: Gencat