Select Page
  • Per altra banda, ha disminuït en un 26% l’ús de la T-casual, la targeta que permet fer deu viatges durant un any i que va substituir la T-10.

 

Des de la implantació, al gener del 2020, de les noves tarifes de transport públic, han augmentat en un 67% les vendes de la T-usual, l’abonament mensuals per a usuaris habituals, respecte al nombre total de vendes dels antics abonaments equiparables, la T-mes, la T-50/30 i la T-trimestre.

A més, les vendes de la T-jove han crescut en un 75% després de la rebaixa que es va aplicar. Al gener el preu d’aquest títol, que permet fer viatges il·limitats durant 3 mesos per a menors de 25 anys, es va reduir de 105 a 80 euros.

Per altra banda, ha disminuït en un 26% l’ús de la T-casual, la targeta que permet fer deu viatges durant un any i que va substituir la T-10. Pel que fa a altres títols d’ús esporàdic, les vendes de la T-dia, el títol unipersonal que permet fer viatges il·limitats durant 24 hores, s’ha doblat respecte al 2019. En canvi, la T-grup ha estat un 30% menys sol·licitada.

Finalment, la demanda dels títols bonificats d’ús freqüent per a famílies monoparentals, nombroses i per a persones aturades s’ha incrementat en un 35% respecte a l’any passat.

 

Foto: Campanya ATM de Barcelona

X