Select Page

Ho fa amb l’objectiu de seguir impulsant la presència digital de la Federació i per a millorar la difusió dels seus missatges.

 

FECAV ha creat un perfil a la xarxa social Twitter amb el que vol impulsar la presència digital de la Federació al mateix temps que augmenta la difusió dels seus missatges. Twitter és un canal de comunicació amb un gran potencial. Fundada als Estats Units l’any 2006 i implantada mundialment, actualment compta amb 4,9 milions d’usuaris a Espanya i destaca que aquest número segueix creixent. Es tracta d’una eina que els seus usuaris, el 62% dels quals tenen entre 25 i 44 anys, fan servir especialment per estar informat i per seguir persones i marques influents. 

A través d’aquest canal, FECAV impulsarà la promoció del transport en autobús, informarà sobre notícies que afecten a la Federació i al sector així com d’activitats i jornades que es considerin d’interès. També permetrà estar al dia sobre les afectacions de trànsit i meteorològiques més importants. Un altre aspecte que el perfil de Twitter permet és donar resposta a consultes que es formulin a través d’aquesta xarxa, ja que també funciona com a canal d’atenció als associats i al públic en general.

Twitter és la tercera xarxa social on FECAV té presència, després de crear el seu perfil a Linkedin i a Youtube l’any 2018. Aquesta acció s’emmarca en l’estratègia de modernització, digitalització i impuls de la comunicació en que es troba immersa la Federació.

 

Foto: FECAV

X